مصاحبه آرشیو خبر ها
امسال شرایط ما متفاوت است

امسال شرایط ما متفاوت است

در حاشیه ی مراسم شام خیریه ، که به میزبانی باشگاه یوونتوس انجام شد خبرنگاران به سراغ  کلودیو مارکیزیو رفتند و در مورد دیدار پیش روی تیمش و شرایط یووه از هافبک بیانکونری سوالاتی کردند .

" بازی یکشنبه بسیار مهم است. فرصتی است که میتوان شرایط بالای جدول را تغییر داد ، چون چند تیم بالای جدولی دیگر هم با هم بازی می کنند و ما نیاز داریم که از این فرصت حداکث استفاده را ببریم. فیورنتینا تیمی عالی است و آنها در حال حاضر لیاقت جایگاهی که به دست آورده اند دارند. باوجود این که در خانه هستیم باید احتیاط کنیم.ما اخیرا با پنج برد پیاپی ثبات زیادی از خود نشان داده ایم ، اما می دانیم که کارهای زیادی باقی مانده که باید انجام دهیم "

فرم بازیکنان؟

" ما از این که در فصل جاری هافبک ها گل های کمتری به ثمر رسانده اند نگران نیستیم و البته برگشتن پل پوگبا و آلوارو موراتا به فرم سال گذشته شان زمان می برد. برای من مهمترین چیز پیشرفت تیم به طور کلی است. و عملکرد فردی را نباید به تنهایی مد نظر داشته باشید.گاهی وقت ها راحت تر گل می زنیم. برای بازیکنانی مثل پوگبا و موراتا طبیعی است که انتظارات از آنها بسیار زیاد باشد ، چون هر دو استعداد های شگرفی هستند "

" هر روز با تیم به سختی تمرین می کنند و همیشه برای تیم حاضرند ، آنها دیر یا زود راه دروازه را پیدا خواهند کرد. به خصوص موراتا یک بازیکن جوان و با کیفیت است. اگرچه طبیعی است که وقتی یک مهاجم گل نمی زند ، موقعیت هایی که از دست داده بیشتر به چشم می آید. ما در مورد سانتی مترها صحبت می کنیم.اگر او گل می زد، همه چیز آرام بود.چیزهای کوچک همواره تفاوت را رقم می زند "

شما الگوی هم تیمی هایتان هستید ...

" فکر میکنم انچه ارائه داده ام و انچه می توانم ارائه بدهم ، نیاز دارد که هم تیمی هایم به من کمک کنند، زیرا وضعیت ما با سالهای گذشته متفاوت است "

در مقایسه با پارسال چه اتفاقات مثبت و منفی در تیم افتاده است؟

" صادقانه بگویم ، امسال بازیکنانی به تیم آمده اند که عادت داشتند ستاره ی تیم هایشان باشند ، اما حالا به سخت کوشی و انتقادپذیری عادت کرده اند و من به شکل به خصوص به پائولو دیبالا اشاره می کنم او به لطف کیفیت فوق العاده اش به خوبی در تیم جا گرفته و به شرایط خو کرده "

تغییرات زیاد سیستم بازی یووه ؟

" ما سال قبل هم سیستم بازی مان را زیاد تغییر می دادیم و تیم آماده است که در طول بازی چینشش را عوض کند "

" آنچه اهمیت دارد این است که تیم در اروپا و همچنین بازی های لیگ به پیشرفت ادامه دهد، ما در اروپا به هدفمان که صعود از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود دست یافته ایم. مرحله ی حذفی فارغ از قرعه ای که به ان برخورد می کنیم ، بسیار چالش برانگیز خواهد بود. تیم های فوق العاده ای در این مرحله از رقابت ها حضور دارند. اما ما در همین مرحله ی گروهی هم تیم های سختی را پیش رو داشتیم "

" می دانیم با هر تیمی مواجه شویم ، بازی کردن برابرش دشوار خواهد بود.برای صحبت کردن در مورد قرعه کشی زمان زیادی باقی مانده است ، ما روی زمان حال تمرکز کرده ایم و برای مصاف با فیورنتینا اماده میشویم "

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: